dinsdag 4 maart 2008
Rogue
Rogue: a key and lock game that creates random dungeons with random enemies. The player doesn't have any inluence on the game world. He/she can only explore.
Old games suck, but actually they rule.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Documents
Concept (collection of posts)
Game dream elements
Globale Planning
Blogarchief
▼
2008
(44)
►
oktober
(1)
►
juni
(1)
►
mei
(3)
►
april
(7)
▼
maart
(10)
Test
test
Test
Test 04
Interesting?
Idea for worldbuild and user generated content
Test 03
Rogue
Mojoworld
Key and Lock Puzzles in procedural gameplay.
►
februari
(22)
Labels
progress
Test
inspiration
research
idea
Lucidworld
monobanda
ressearch
Profile
Mathijs Konings
Student Design for Virtual Theater and Games, Year 4
Mijn volledige profiel tonen
Other DVTG Projects
De Wilde Gilde
Liselore Goedhart
Live.On.Line
Michael Grunwald
Samar Louwe
Sina en Joost
Sjoerd Wennekes
Stefan Sipos
Geen opmerkingen:
Een reactie posten