maandag 3 maart 2008
Mojoworld
mmm, mojoworld's procedural generated landscapes are nice, but not very helpfull. One thing is certain: These types of procedural landscapes are too complicated for a realtime rendering... So I wonder what the current limits are.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Documents
Concept (collection of posts)
Game dream elements
Globale Planning
Blogarchief
▼
2008
(44)
►
oktober
(1)
►
juni
(1)
►
mei
(3)
►
april
(7)
▼
maart
(10)
Test
test
Test
Test 04
Interesting?
Idea for worldbuild and user generated content
Test 03
Rogue
Mojoworld
Key and Lock Puzzles in procedural gameplay.
►
februari
(22)
Labels
progress
Test
inspiration
research
idea
Lucidworld
monobanda
ressearch
Profile
Mathijs Konings
Student Design for Virtual Theater and Games, Year 4
Mijn volledige profiel tonen
Other DVTG Projects
De Wilde Gilde
Liselore Goedhart
Live.On.Line
Michael Grunwald
Samar Louwe
Sina en Joost
Sjoerd Wennekes
Stefan Sipos
Geen opmerkingen:
Een reactie posten